wąski pas w Szerokopasie

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 2

niestety nie zapisałem po powrocie śladu trasy :(. więc z pamięci ....

turzno gronowo kamionki-małe mirakowo pluskowęsy żelgno dżwierzno węgorzyn orzechowo ryńsk nielub wąbrzeźno cymbark wronie nowa-wieś-królewska wieldządz płużnica bocień dubielno skąpe chełmża kończewice nawra unisław bydgoszcz

wiatr, tak jak przewidział karolxii nie ułatwiał drogi, dopiero od chełmży nie miałem z nim problemów, tu pomnógł też łyk coli i słodycze
odiwedziłe wreszcie miejsce gdzie ciągnęło mnie od lat - grobowiec WolffówGronowie (niestety nie zlokalizowałem cmentarza psów) a przy okazji i tamtejsze grodzisko. Wiatr zniechcęcił mnie skutecznie do lokalizowania kolejnych planowanych dwóch grodzisk, wybrałem asfalt a od Wąbrzeźna to walka z wiatrem.

pikczersy

| 23:37 poniedziałek, 23 marca 2015 | linkuj Niezły dystans i trasa naprawdę ciekawa. Jechałeś przez Płużnicę:). Tej gminy jeszcze nie zaliczyłem. Fajne są dwa kościółki, które uwieczniłeś na Twoim fotkach. Ten ze zdjęcia nr 38 to kościół p.w. św. Jana Chrzciciela w Nowej Wsi Królewskiej. Ten ze zdjęcia nr 15 to według mojego "rejestru", kościół p.w. Wniebowzięcia NMP. W każdym bądź razie oba te obiekty byłyby fajnym uzupełnieniem do mojej odznaki Szlakiem Kościołów Gotyckich Ziemi Chełmińskiej w stopniu złotym.
| 13:51 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Super dystans i Wolffa grobowiec ale bez grodzisk się nie liczy:) Tak więc do powtórki.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asasi