Znowu terenem

Dziewicza Góra

szubin z dziewiczej

rejon annowa

ul. śluzowa - prądki, blisko siebie płyną cztery cieki wodne, jeden i to chyba na focie noteć (1. od stony szosy łabiszyn-rynarzewo), reszta to kanały.

Miłość do terenu utrzymuje się, gruntówki lekko lub mocno wilgotne, nawet w tak newralgicznych miejscach jak Annowo *trójkąt piachowy Szubin Łabiszyn Rynarzewo) czy czerwony szlak via śluza dębinek. jechało się idealnie.

górzyskowo błonie tu na szlak_zielony wyrównany machunami, do dk10, za dk odbijam od szlaku do ... szok, nowiutkiego asfalciku do Łochowa (nareszcie), sru przez mostek, w lewo i jazda żółtym pieszym dobrym tempem do jeziora Głęboczek, tu wskakuję na zielony i do tura, krótko wojewódzką w kierunku samoklęsk ale zaraz za mostem w  turze odbijam nową dla mnie dobrą gruntówką prosto obierając za cel dziewiczą górę koło szubina, dojeżdżam do osady siedllisko, tu na niebieski pieszy i nim na dziewiczą. chwilę kręcę po górze, tu na podjeździe gleba. potem  szubin i za leśnictwem jaktorka odbijam w lewo na kornelin początkowo asfaltem potem o dziwo ubitym i dość mokrym na szczęście piachem via annowo do szlaku czerwonego i nim przez prądki do domu.

alex
| 18:30 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Świetna wiadomość, od dawna zastanawiałem się kiedy ten odcinek zostanie "uSpecowiony" ;-)
Z Zamościa do Tura asfalt dalej taki kiepski?
| 12:06 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj proponuję next week annowo i okolice, bylismy tam raz ale po opadach jest dobra droga do smigania...
| 11:50 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj tak. tam kiedyś był chyba czarny obleśny żużel. mimo wszystko trochę dróg w lesie się przyda. explo słyszałem ale brak w mojej familii ochoty na wizytę. choć film kusi.
Jazz | 07:18 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Chyba chodzi Ci o nowy dywanik asfaltowy z Murowańca do Łochowa? Robili ostatnio gdy bywałem u rodziny w Łochowie. Znane i zacne tereny.
Dziś za to Explo Niedziela.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atmie