bidoniada - Metropolia Maraton MTB 2014 - jazda

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 2

miało być ledwo 20 st C a tu upał. 400 luda, parę pań. honorowy start z rybiego rynku, ostry z leśnictwa bielice, puszczam większość przodem. forma mizerna, jak ja dojadę te 50 km? :(. co mogłem to zrobiłem. po drodze umyślni sprawdzali czy toś nie robił skrótów, po drodze też bramka na czipy. łatwo nie było ale założyłem 1 cel - DOJECHAĆ do mety, najlepiej w czasie regulaminowym (ach, ten piękny medal!) - i to się udało. trasa dla mnie niełatwa - od początku mocne interwały, górki, sporo podejść z buta, PIACHY po pachy, zjazdy ostre w ... piachach, podjazdy w ... piachach. SMOKU! jak cię spotkam to.... uściskam! na 19 km rozjazd, dystans 30 km odbija w lewo. stawałem na każdym bufecie, bananki, wafelki, woda, nie żałowałem. na dk straż ogniowa gotowa polać nas z węża. w połowie trasy gleba w piachu, od razu skórcz łydek, 2 minuty straty. mijam chłopaka s przeciętą oponą, zerwanym łańcuchem, Siwku jesteś wielki, niezawodny!

na zjazdach sporo ludzi potraciło bidony, jutro można do puszczy pozbierać.
organizacja na 102! pod koniec dawałem ile fabryka dała, wyprzedziłem sporo bikerów. cola, pomarańcze, telefon do zony, że żyję...