rekonesans - co piszczy w puszczy

Piątek, 30 maja 2014 · dodano: 30.05.2014 | Komentarze 4

no to siup do lasu, ulubioną trasą czyli z glinek czerwonym, po deszczu nie ma śladów, kałuż, raz tylko napotkałam blotto, piasek dobrze związany, nawet w Dobromierzu jak nigdy nie musiałem na piachach schodzić z siwego, za to napotkałem na czerwonym ekipy budujące nową puszczańską autostradę i musiałem korygować trasę. napotkałem rzecz jasna znaki matropolii mtb jutrzejszej, musiałem zmierzyć się z niektórymi fragmentami, odpuściłem tylko megapodjazdy. oj niełatwo jutro będzie:
forma 60 percent
motywacja 30 percent
sprzęt 90 percent

no i to dopiero chyba 3 raz w lesie w tym roku. ale to przecież tylko zabawa... :)

autostrada na czerwonym szlaku...

5.km trasy Metropolii

tu odpuściłem wejście...do jutra

jadę prosto, nie biorę jeńców żadnych...

pozdr dla alexa "biria"

| 21:51 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Nie podobają mi się te wycinki. Jak tak dalej pójdzie to z turystycznej nomenklatury zniknie pojęcie "Puszcza Bydgoska":(((
76jazz | 20:08 piątek, 30 maja 2014 | linkuj Ognia w nogach jutro.Niestety nie będę mógł kibicować. Aha pozbycia się uprzedzeń do szosy przez Leszyce... Prawie nic tamtędy nie jeździ.
Dżarmyk | 15:36 piątek, 30 maja 2014 | linkuj nie wiem, tyle tego teraz robią, coś za szeroka droga na zwykłą dróżkę... oby nie. w leszycach spotkałem ... 2 szosowców.
alex
| 15:20 piątek, 30 maja 2014 | linkuj Dokładnie czerwonym jechałem we wtorek wieczorem. Wiesz co to za droga powstaje przez puszcze? Nieźle mnie to zaskoczyło, że tyle lasu wyrąbano. Na tym piachu chwile się zatrzymałem i niczym traper znalazłem ślady opon Rapid Robów i Race Kingów. Towarzystwo trenuje przed maratonem ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaski