asfaltofobia

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 21.04.2014 | Komentarze 2

CeL: jak najmniej asfaltem, i to się udało. Bałem się trasy po ostatnich deszczach ale nie było tak źle. Pierwsza tak długa trasa terenowa od czasu wypadku, jakże wytęskniona!!
Trasa: Lasy Miedzynia, kanał bydgoski, lasy Osowej Góry, Wtelno, szuter do Salna, jeziora rynnowe koło Byszewa, Skarbiewo, Buszkowo, lasy Leśnictwa Kadzionka, Różanna, Koronowo, droga leśna Wilcze Gardło - Samociążek, szutry leśnictwa Nowy Mostek, Mkasymilianowo, Myślęcinek, flowark Górzyskowo.
Mokry teren spotkałem jedynie od Byszewa do Skarbiewa - tu natrafiłem na warstwę lużnego błota na twardym piachu, mało brakowało aby była gleba. Tu też leśnicy przetrzebili podszyt :). Sporo zostało niewywiezionych gałęzi, krajobraz jak po twisterze, mam nadzieje że szybko natura poprawi to "dzieło".

Rejon fabryki LuftMuna, Osowa Góra, betonowe drogi dojazdowe

Rejon fabryki LuftMuna, Osowa Góra, tu napotkałem dużo tajemniczych "basenów" ale tabliczki o strefoe wojskowej już zdjęte.

trasa na Wtelno

jezioro  Krasne, koło Byszewa

alex
| 12:00 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj No właśnie specjalnie się tam sam nie wybieram, bo mentorzy już dawno obiecali wycieczkę w te rejony ;-)
76jazz | 10:25 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj Tereny jak zawsze polecane i lubiane. Alexa trzeba zaciągnąć w te tereny. W perspektywie czterech-pięciu lat krajobraz części trasy zmieni się nie do poznania. 100 ha lasów zostanie wyciętych pod trasę S5.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi