Świątynie dwie

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 0

bydgoszcz strzyżawa czarnowo toporzysko zła-wieś-wielka górsk przysiek toruń
powrót jak wyżej

wyjechałem o 6tej rano. gdy zobaczyłem zmrożony trawnik i asfalt to nie byłem pewien czy jazda będzie bezpieczna (ach ta moja kochana prawa noga) ale do odważnych tchórzy świat należy... Woda w bidonie zamarzła, napiłem się dopiero po powrocie do bydzi. Dookoła biała szadź. W pobliżu Wyższej Szkoły Medialnej zauważyłem wznoszoną światynię, co prawda z daleka ale wygląda całkiem, całkiem... . Do drugiej świątyni musiałem przebić sie przez centrum nowymi dla mnie w Torku ulicami - z mapa w reku dotarłem na ul, Żółkiewskiego - oto jest, jedna z wielu świątyń konsumpcjonizmu, wizyta w nich daje nam dawkę energii na jakiś czas ale potem znowu nas tam ciągnie (no może nie do końca mnie) - ale zamiast ciała bożego możemy tam dostać dobra wszelakie, mamonę... . Wizyta w Atrium Copernicus spowodowana była jeno faktem że w Bydziowym Mediamarkcie nie było potrzebnego mi tabletowego gadżetu a Torkowym tak. Więc była motywacja do ostatniej tegorocznej sety. Szybkie zaspokojenie konsumpcyjne i do chaty, już w słońcu i z wiatrem w plecy :)

Rydzykowna inwestycja - nieco podobny kształt do Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Bydgoszczy

ładny szronik - na skraju dawnego Polchemu - kiedyś tym piachem jechałem od szlaku niebieskiego z Bydzi.
Szukając Atrium (hm.. to chyba z łaciny...) zapytałem przechodnia o drogę, okazał się ... bydzianinem, jaki świat mały).
Rok kończę przebiegiem 15842km, mogło być więcej ale siłą wyższa, z niższego pułapu można sie wyżej odbić, udało się pokręcić po wypadku jakieś 1300km, super, miałem chwile że myślałem że to na ten rok koniec, podziękowania dla wszystkich za wsparcie i cudowne trasy w tym roku, pierwszą zagraniczną (thx Keto), wiele fajnych krajowych ze sprawdzonymi druhami (Jazz, Karolxii, Alex) i nieliczne z rodziną. Qwa, życie jest jednak piękne... Do siego!