Podwójnie ubłoceni (błoto&Błoto)

Niedziela, 29 grudnia 2013 · dodano: 30.12.2013 | Komentarze 3

bydzia ostromecko wałdowo czemlewo czarże borki błoto bruki-kokocka płutowo kiełp rezerwat-zbocza-płutowskie starogród-górny&dolny kokocko czarże janowo wałdowo ostromecko bydzia

Wypad razem z 1976jazzem w nasze ulubione tereny nadwiślane gminy Dąbrowa Chełmińska. Była wreszcie okazja do przejażdżki na rowerze Marcina a kolega testował Expeditiona. Obie maszyny uznano za godne siebie.

Nie omieszkaliśmy

Nie omieszkaliśmy odwiedzić po drodze dwóch starych nekropolii - w Borkach

i Błocie

Zajrzeliśmy odbijając z Kiełpa do polecanego przez dżeza rezerwatu Zbocza Płutowskie. wspaniały downhill, ciekawe widoki. na dole przywitał nas nowy punkt postojowy oraz ... Dendrofon, na którym wykonałem brawurowo fragmenty Traviaty. Pociągnęliśmy też kawałek żółtym szlakiem wzdłuż zboczy płutowskich. nawierzchnia składała się z gliny, błota i kałuż :) (stąd drugie tytułowe błoto), powalone drzewo skutkowało odwrotem.

Zajrzeliśmy do Starogrodu by po chwili zjechać na dół poszukać tuneli kolejki wąskotorowej.

Ja z racji kontuzji nie penetrowałem lasu a Marcin ochoczo odnalazł ów cud techniki ceglanej, ja obejrzałem go jeno w formie zdygitalizowanej :(. Jeszcze rundka nad jezioro Starogrodzkie (ach!!) tu zajrzeliśmy polukać na miniatury ceglane (które jednak mnie lekko rozczarowały - kilka jest zdewastowanych), spróbowaliśmy też rajdu lasem pieszym szlakiem zielonym wkoło jeziora,

niestety moja noga odmówiła współpracy w takim terenie a szkoda bo zacne do rejony do podróży rowerowych (może na wiosnę). Nasyceni nowymi odkryciami zażądziliśmy odwrót do domu, na szczęście nie nudziliśmy się bo trasę umilał nam solidny wiatr i deszczyk.

Podziękawania dla 1976Jazza za towarzystwo :) i sorki za niedyspozycję w lasach :(.