• Sprzęt RoweR Inny

przedświąteczna ustawka z rowerowym kulturystą**

Niedziela, 22 grudnia 2013 · dodano: 22.12.2013 | Komentarze 2

górzyskowo nowotoruńska makowiska solec-kujawski chrośna Puszcza_Bydgoska Wypaleniska BPPT Kapuściska Górzyskowo

wpierwej z marcinem w. asfaltem pomykanie, 1. raz jechałem nowym "podwiaduktem" w solcu. Europa! Przez Chrośną nowym ddrem. a ja tęsknię za starą chrośną, starymi chałupami. z leszyc odbiliśmy na ukochany offroad, dziś miejscami mocno ubłocony i piaszczysty. raj dla naszych duchów, skuteczny trening dla koślawych ciał. tego było trzeba.

** objaśnienie w komentarzach

JarMik | 08:57 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Licznik Marioli roweru - nie dam głowy za jego homologację :)
| 21:21 poniedziałek, 23 grudnia 2013 | linkuj Kulturysta wyjaśnijmy to pojęcie z radiowej trójki gdzie promują w ten sposób osoby promują/ zajmujące się sztuką. Dziwnie różne średnie prędkości mieliśmy? Kogo licznik lekko zwichrowany. Dzięki za wypad.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hnawy