SIEKIEREZADA

Piątek, 23 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 4

bydgoszcz-mya100 4don ścieżka-rowerowa-do-myślęcinka myślęcinek osielsko niemcz nekla karczemka lasy-stronno samociążek bożenkowo jagodowo niemcz myślęcinek bydgoszcz

w 4donie wizuta w leroyMerlin (tu do sakwy trafia paczka fugi do płytek) i UTP (na moim macierzystym wydziale), ścieżka do myśla w przyzwoitym stanie,

przed stronnem kusi mnie dawnonieodwiedzany las, odbijam ale nie trafiam na ulubiony zielony więc kluczę kiepskimi leśnymi korzennymi ścieżkami i wyjeżdżam w samociążku na asfalt.

w bożenkowie do sakwy trafia siekiera i cement :). na szczęście na zewnątrz wystawał tylko trzonek.

alex
| 12:36 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Muszę się zmobilizować i podjechać oddać Ci mapę. Odezwę się na dniach.
JarMik | 12:22 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Siekiera potrzebna do ścięcia pniaka na cmentarzu, cement nie do topienia ofiar w kanale ale do remontu ale i tak tłumaczą się tylko winni...

las zostawiam innym :)
alex
| 07:56 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Czytając relacje zacząłem się zastanawiać czy w kolejnej sakwie pół lasu nie wywieziesz :D
| 18:37 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Goscia z taka zawartoscia sakw to az strach spotkac.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad